Kup

UWAGA! Płatności bezgotówkowe przyjmujemy tylko do 12 marca 2021 r. Po tym terminie możliwa jest tylko płatność gotówką, w biurze eventowym. Prosimy o niedokonywanie płatności innych niż gotówkowe po tym terminie, gdyż nie będziemy w stanie ich zweryfikować i wydać na tej podstawie passa.

Aktualny cennik biletów dostępny jest tutaj

KUP PASS >>

Przed przejściem do płatności on-line proszę się zapoznać z “Warunkami zakupu” (poniżej) oraz Regulaminem Imprezy . Kontynuacja procesu płatności on-line jest równoznaczna z zaakceptowaniem “Warunków zakupu” oraz “Regulaminu Imprezy”. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem “Centrum Rozliczeniowego Dotpay”.

Uprzejmie informujemy, że podczas wydarzenia będą robione zdjęcia i nagrywane materiały video, które mogą obejmować wizerunki poszczególnych osób w nim uczestniczących.

Dokonując zakupu dowolnego passa na XV SALSA SPRING BREAK wyrażają Państwo zgodę na poniższe warunki:

Wstęp na wydarzenie i wydanie opaski eventowej wymagania osobistego okazania IMIENNEGO BILETU oraz dokumentu tożsamości  potwierdzającego dane na bilecie. Nie jest możliwy odbiór opaski przez osobę trzecią.

Warunki Zakupu

ZWROT PASSÓW

ODSPRZEDAŻ PASSÓW

WYMIANA PASSÓW

PASSY GRATISOWE i OFERTY SPECJALNE

OPASKI EVENTOWE

  • Przy zakupie passa obowiązuje 14-dniowa polityka zwrotu. Po 14-stym dniu od daty zakupu nie przyjmujemy zwrotów passów niezależnie od przyczyny. Dotyczy to również wypadków losowych.
    Zwrot passów zakupionych po 25.02.2021 jest możliwy tylko do 11.03.2021.
  • Odbiór opaski w biurze eventu automatycznie blokuje możliwość zwrotu biletu.
  • Szczególne sytuacje ZWROTÓW biletów związane z sytuacją epidemiologiczną na świecie:
    Jeżeli podróż na Salsa Spring Break nie będzie możliwa z powodu:
    – obostrzeń panujących w kraju odbywania się festiwalu (Polski),
    – obostrzeń narzuconych w stosunku do konkretnego kraju,
    – obostrzeń, które nałożyło państwo, z którego Uczestnik przybywa to otrzymasz zwrot 95% kwoty zapłaconej za bilet (kwota pomniejszona o koszty operacyjne). Zgłoszenie takiej sytuacji jest możliwe najpóźniej 11.03.2021.
    W przypadku kiedy Uczestnik zostanie objęty kwarantanną ze względu na COVID-19 w czasie, kiedy odbywa się Salsa Spring Break to otrzymuje zwrot 95% kwoty biletu (kwota pomniejszona o koszty operacyjne). Zgłoszenie takiej sytuacji jest możliwe najpóźniej 11.03.2021 Organizator może wystąpić z prośbą o pisemne oświadczenie o nałożonej kwarantannie.
  • Nie później niż 8.03.2021 można dokonać zmiany właściciela passa. W wyjątkowych sytuacjach dopuszczamy możliwość dokonania takiej zmiany do 11.03.2021.
  • Odsprzedaż passów i zmiana nazwiska przypisanego do passa bez podania przyczyny może zostać dokonana tylko raz najpóźniej do dnia 03.03.2021 (w wyjątkowych sytuacjach dopuszczamy możliwość większej ilości zmian).
  • Po zmianie właściciela nie obowiązuje 14-dniowa polityka zwrotu. Organizator nie pośredniczy w poszukiwaniu nowego nabywcy passa. Uczestnicy rozliczają się między sobą.
    Organizator nie pośredniczy w poszukiwaniu nowego nabywcy passa, ani w rozliczeniach między odsprzedającym a odkupującym.
  • W celu zmiany nazwiska:
    Pierwotny właściciel passa wysyła najpóźniej do dnia 11.03.2021 do Organizatora na adres registration@salsafestival.pl powiadomienie o zmianie podając imię, nazwisko oraz adres e-mail nowego właściciela. Bilet pierwotnego właściciela zostanie anulowany, a nowy bilet przesłany na wskazany adres e-mail.
  • W związku z obecną sytuacją, nie pobieramy dodatkowych opłat!
  • Możliwa jest wymiana typu passa na inny aktualnie dostępny w ofercie, o ile łączy się to z rozszerzeniem zakupionego pakietu festiwalowego. W tym celu należy zgłosić mailowo do Organizatora na adres registration@salsafestival.pl chęć wymiany passa i dopłacić różnicę między aktualną ceną nowego passa (zgodnie z cennikiem na dzień wymiany) a ceną już posiadanego passa, przelewem na rachunek bankowy Organizatora lub w biurze podczas wydarzenia.
  • Zmniejszenie pakietu eventowego traktujemy jako zwrot i obowiązuje przy tym 14 – DNIOWA POLITYKA ZWROTU.

 

  • Passy na XV SALSA SPRING BREAK wygrane we wszelkich konkursach lub otrzymane nieodpłatnie nie podlegają zwrotom, przepisaniu na inną osobę, inne wydarzenie lub edycję ani wymianie na gotówkę. Dopuszczalne jest rozszerzenie pakietu takiego passa na ogólnych warunkach sprzedaży.
  • Passy sprzedawane w ramach PROMOCJI I OFERT SPECJALNYCH mogą podlegać osobnym zasadom zwrotów, odsprzedaży i wymiany, co określa każdorazowo regulamin PROMOCJI.

  • Passy sprzedawane w ramach PROMOCJI I OFERT SPECJALNYCH mogą podlegać osobnym zasadom zwrotów, odsprzedaży i wymiany, co określa każdorazowo regulamin PROMOCJI.

EBILETY I OPASKI EVENTOWE

  • Podstawą do wydania opaski i wstępu na wydarzenie jest okazanie IMIENNEGO EBILETU przesłanego w załączniku tej wiadomości oraz dowodu tożsamości potwierdzającego dane na bilecie.
  • Noszenie opasek eventowych podczas trwania całego wydarzenia jest OBOWIĄZKOWE.
  • Jesteście Państwo upoważnieni do 1 opaski na całe wydarzenie.
  • Wymieniamy je tylko w przypadku, gdy nastąpi jej zniszczenie z przyczyn niezależnych od użytkownika. W takiej sytuacji należy przynieść zniszczoną opaskę do biura i wymienić na nową.
  • Prosimy o zwrócenie uwagi w trakcie zakładania opaski w biurze eventowym, czy nie jest za ciasna albo szeroka, gdyż nie może to być powodem reklamacji opaski.

Uprzejmie informujemy, że podczas wydarzenia będą robione zdjęcia i nagrywane materiały video. Decyzja o udziale w wydarzeniu oznacza zgodę na publikację wizerunku.

Cieszymy się, że razem z nami tworzycie Państwo scenę taneczną w Polsce. Dziękujemy za zaufanie. Do zobaczenia na parkiecie! 
Anna Chagowska & SALSA SPRING BREAK Team

 


Dane firmowe:

ANNA CHAGOWSKA LATIN EVENTS
UL.LUDWIKA RYDYGIERA 13/294
01-793 WARSZAWA, POLSKA
NIP: 5252294073