Kup

UWAGA! Płatności bezgotówkowe przyjmujemy tylko do 4 marca 2019 r. Po tym terminie możliwa jest tylko płatność gotówką, w biurze festiwalowym. Prosimy o niedokonywanie płatności innych niż gotówkowe po tym terminie, gdyż nie będziemy w stanie ich zweryfikować i wydać na tej podstawie passa.


Aktualny cennik biletów dostępny jest tutaj

KUP PASS >>

Przed przejściem do płatności on-line proszę się zapoznać z “Warunkami zakupu” (poniżej) oraz Regulaminem Imprezy . Kontynuacja procesu płatności on-line jest równoznaczna z zaakceptowaniem “Warunków zakupu” oraz “Regulaminu Imprezy”. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem “Centrum Rozliczeniowego Dotpay”.

Uprzejmie informujemy, że podczas wydarzenia będą robione zdjęcia i nagrywane materiały video. Decyzja o udziale w wydarzeniu oznacza zgodę na publikację wizerunku.

Dokonując zakupu dowolnego passa na XIII SALSA SPRING BREAK wyrażają Państwo zgodę na poniższe warunki:

Warunki Zakupu

ZWROT PASSÓW

ODSPRZEDAŻ PASSÓW

WYMIANA PASSÓW

PASSY GRATISOWE i OFERTY SPECJALNE

OPASKI FESTIWALOWE

  • Przy zakupie passa obowiązuje 14-dniowa polityka zwrotu. Po 14-stym dniu od daty zakupu nie przyjmujemy zwrotów passów niezależnie od przyczyny. Dotyczy to również wypadków losowych.
  • Zwrot passów zakupionych po 21.02.2019 jest możliwy tylko do 7.03.2019. Odbiór opaski w biurze festiwalowym automatycznie blokuje możliwość zwrotu biletu.
  • Zwrot dokonany zostanie na rachunek kupującego w ciągu 14 dni od daty jego zgłoszenia, w kwocie i walucie zgodnej z potwierdzeniem transakcji otrzymanym od Centrum Rozliczeniowego Dotpay po zakupie.
  • Odsprzedaż passów i zmiana nazwiska przypisanego do passa może zostać dokonana tylko 1 raz. Odkupionego passa nie można odsprzedać kolejnej osobie. Po zmianie właściciela nie obowiązuje 14 – dniowa polityka zwrotu.
  • Pierwotny właściciel passa powiadamia o zmianie wysyłając mail do organizatora zawierający imię, nazwisko oraz adres e-mail nowego właściciela.
  • Przy zmianie OBOWIĄZUJE DOPŁATA różnicy między kwotą wpłacona przez pierwotnego nabywcę), a aktualnie obowiązującą ceną w dniu zmiany nazwiska / odsprzedaży passa przelewem na rachunek bankowy organizatora.
  • Odsprzedaż passów i zmiana nazwiska przypisanego do passa wraz z dokonaniem dopłaty możliwa jest tylko do 4 MARCA 2019 r. Po tym terminie nie dokonujemy już zmian.
    Organizator nie pośredniczy w poszukiwaniu nowego nabywcy passa, ani w rozliczeniach między odsprzedającym a odkupującym.
  • Możliwa jest wymiana typu passa na inny, o ile łączy się to z rozszerzeniem zakupionego pakietu festiwalowego. W tym celu należy zgłosić mailowo do organizatora chęć wymiany passa i dopłacić różnicę między aktualną ceną nowego passa (zgodnie z cennikiem na dzień wymiany) a ceną już posiadanego passa, przelewem na rachunek bankowy wskazany przez organizatora lub gotówką w biurze podczas wydarzenia.
    • Pass po wymianie nie podlega 14-dniowej polityce zwrotu. Zmniejszenie pakietu festiwalowego, podobnie jak zwrot, możliwe jest do 14 dni od daty zakupu.
      .

     

  • Passy na XIII SALSA SPRING BREAK wygrane we wszelkich konkursach lub otrzymane nieodpłatnie nie podlegają zwrotom, przepisaniu na inną osobę, inne wydarzenie lub edycję ani wymianie na gotówkę. Dopuszczalne jest rozszerzenie pakietu takiego passa na ogólnych warunkach sprzedaży.

  • Passy sprzedawane w ramach PROMOCJI I OFERT SPECJALNYCH mogą podlegać osobnym zasadom zwrotów, odsprzedaży i wymiany, co określa każdorazowo regulamin promocji.

EBILETY I OPASKI FESTIWALOWE

  • Podstawą do wydania opaski i wstępu na wydarzenie jest okazanie IMIENNEGO EBILETU otrzymanego jako załącznik do maila bezpośrednio po zakończonej płatności online oraz dokumentu tożsamości potwierdzającego dane na bilecie. Nie ma możliwości odebrania opaski za inną osobę.

    • Noszenie opasek festiwalowych podczas trwania całego festiwalu jest OBOWIĄZKOWE.
    • Jesteście Państwo upoważnieni do 1 opaski festiwalowej na całe wydarzenie. Wymieniamy je tylko w przypadku, gdy nastąpi jej zniszczenie z przyczyn niezależnych od użytkownika. W takiej sytuacji należy przynieść zniszczona opaskę do biura festiwalowego i wymienić na nową.
    • Prosimy o zwrócenie uwagi w trakcie zakładania opaski w biurze festiwalowym, czy nie jest za ciasna albo szeroka, gdyż nie może to być powodem reklamacji opaski.

Uprzejmie informujemy, że podczas wydarzenia będą robione zdjęcia i nagrywane materiały video. Decyzja o udziale w wydarzeniu oznacza zgodę na publikację wizerunku. Cieszymy się, że razem z nami tworzycie Państwo scenę taneczną w Polsce. Dziękujemy za zaufanie. Do zobaczenia na parkiecie! 
Anna Chagowska & SALSA SPRING BREAK Team

 


Dane firmowe:

CHAGOWSKA PRODUCTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPOŁKA
KOMANDYTOWA
UL.LUDWIKA RYDYGIERA 13/294
01-793 WARSZAWA, POLSKA
NIP: 5252621566