Kup

UWAGA! Płatności bezgotówkowe przyjmujemy tylko do 2 marca 2020 r. Po tym terminie możliwa jest tylko płatność gotówką, w biurze festiwalowym. Prosimy o niedokonywanie płatności innych niż gotówkowe po tym terminie, gdyż nie będziemy w stanie ich zweryfikować i wydać na tej podstawie passa.


Aktualny cennik biletów dostępny jest tutaj

KUP PASS >>

Przed przejściem do płatności on-line proszę się zapoznać z “Warunkami zakupu” (poniżej) oraz Regulaminem Imprezy . Kontynuacja procesu płatności on-line jest równoznaczna z zaakceptowaniem “Warunków zakupu” oraz “Regulaminu Imprezy”. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem “Centrum Rozliczeniowego Dotpay”.

Uprzejmie informujemy, że podczas wydarzenia będą robione zdjęcia i nagrywane materiały video. Decyzja o udziale w wydarzeniu oznacza zgodę na publikację wizerunku.

Dokonując zakupu dowolnego passa na XIV SALSA SPRING BREAK wyrażają Państwo zgodę na poniższe warunki:

Wstęp na wydarzenie i wydanie opaski festiwalowej wymagania osobistego okazania IMIENNEGO BILETU oraz dokumentu tożsamości  potwierdzającego dane na bilecie. Nie jest możliwy odbiór opaski przez osobę trzecią.

Warunki Zakupu

ZWROT PASSÓW

ODSPRZEDAŻ PASSÓW

WYMIANA PASSÓW

PASSY GRATISOWE i OFERTY SPECJALNE

OPASKI FESTIWALOWE

  • Przy zakupie passa obowiązuje 14-dniowa polityka zwrotu. Po 14-stym dniu od daty zakupu nie przyjmujemy zwrotów passów niezależnie od przyczyny. Dotyczy to również wypadków losowych.
  • Zwrot passów zakupionych po 20.02.2019 jest możliwy tylko do 5.03.2020. Odbiór opaski w biurze festiwalowym automatycznie blokuje możliwość zwrotu biletu
  • Odsprzedaż passów i zmiana nazwiska przypisanego do passa może zostać dokonana tylko 1 raz. Odkupionego passa nie można odsprzedać kolejnej osobie. Po zmianie właściciela nie obowiązuje 14-dniowa polityka zwrotu.
  • Pierwotny właściciel passa powiadamia o zmianie wysyłając mail do organizatora zawierający imię, nazwisko oraz adres e-mail nowego właściciela oraz potwierdzenie dokonania dopłaty, o ile jest konieczna.
  • Przy zmianie OBOWIĄZUJE DOPŁATA różnicy między jego ceną nominalną (kwota wpłacona przez pierwotnego nabywcę), a aktualnie obowiązującą ceną w dniu zmiany nazwiska / odsprzedaży passa przelewem na rachunek bankowy organizatora, nie później niż 2 MARCA 2020 r. Dopłaty dokonuje pierwotny lub nowy właściciel, zależnie od umowy między stronami.
  • Odsprzedaż passów i zmiana nazwiska przypisanego do passa możliwa jest tylko do 2 MARCA 2020 r. Po tym terminie nie dokonujemy już zmian.
  • Organizator nie pośredniczy w poszukiwaniu nowego nabywcy passa, ani w rozliczeniach między odsprzedającym a odkupującym.
  • Możliwa jest wymiana typu passa na inny, aktualnie dostępny w ofercie, o ile łączy się to z rozszerzeniem zakupionego pakietu festiwalowego. W tym celu należy zgłosić mailowo do organizatora chęć wymiany passa i dopłacić różnicę między aktualną ceną nowego passa (zgodnie z cennikiem na dzień wymiany) a ceną już posiadanego passa, przelewem na rachunek bankowy organizatora lub w biurze podczas wydarzenia.
  • Zmniejszenie pakietu festiwalowego traktujemy jako zwrot i obowiązuje przy tym 14 – DNIOWA POLITYKA ZWROTU.
    .

 

  • Passy na XIV SALSA SPRING BREAK wygrane we wszelkich konkursach lub otrzymane nieodpłatnie nie podlegają zwrotom, przepisaniu na inną osobę, inne wydarzenie lub edycję ani wymianie na gotówkę. Dopuszczalne jest rozszerzenie pakietu takiego passa na ogólnych warunkach sprzedaży.

  • Passy sprzedawane w ramach PROMOCJI I OFERT SPECJALNYCH mogą podlegać osobnym zasadom zwrotów, odsprzedaży i wymiany, co określa każdorazowo regulamin PROMOCJI.

EBILETY I OPASKI FESTIWALOWE

  • Podstawą do wydania opaski i wstępu na wydarzenie jest okazanie IMIENNEGO EBILETU przesłanego po zakupie oraz dowodu tożsamości potwierdzającego dane na bilecie.
  • Noszenie opasek festiwalowych podczas trwania całego festiwalu jest OBOWIĄZKOWE.
  • Jesteście Państwo upoważnieni do 1 opaski festiwalowej na całe wydarzenie. Wymieniamy je tylko w przypadku, gdy nastąpi jej zniszczenie z przyczyn niezależnych od użytkownika. W takiej sytuacji należy przynieść zniszczoną opaskę do biura festiwalowego i wymienić na nową.
  • Prosimy o zwrócenie uwagi w trakcie zakładania opaski w biurze festiwalowym, czy nie jest za ciasna albo szeroka, gdyż nie może to być powodem reklamacji opaski.

Uprzejmie informujemy, że podczas wydarzenia będą robione zdjęcia i nagrywane materiały video. Decyzja o udziale w wydarzeniu oznacza zgodę na publikację wizerunku.

Cieszymy się, że razem z nami tworzycie Państwo scenę taneczną w Polsce. Dziękujemy za zaufanie. Do zobaczenia na parkiecie! 
Anna Chagowska & SALSA SPRING BREAK Team

 


Dane firmowe:

ANNA CHAGOWSKA LATIN EVENTS
UL.LUDWIKA RYDYGIERA 13/294
01-793 WARSZAWA, POLSKA
NIP: 5252294073